04-02-2008
Esquerda Unida "esixe a súa participación nos debates electorais que se celebren nos medios públicos, especialmente os emitidos pola Televisión de Galicia", según en un comunicado. En concreto, Esquerda Unida reclama la participación de la coordinadora nacional y teniente alcalde del Ayuntamiento de Ferrol, Yolanda Díaz, en el programa "Hai debate" del 18 de febrero para hablar de las elecciones generales y en el debate que pretende celebrar el ente autonómico el 27 de febrero con el mismo contenido.
"No caso de que Esquerda Unida sexa afastada, e en virtude do establecido no artigo 66 Lei Orgánica 5/1985, de 19 de xuño, do Réxime Electoral Xeral, Esquerda Unida recurrirá diante da Xunta Electoral as decisións da CRTVG, reclamando o respecto ao pluralismo político e social, así como a neutralidade informativa dos medios de comunicación de titularidade pública en período electoral", asegura la formación.
La celebración de ambos debates fue una decisión tomada por el Consejo de Administración de la CRTVG, y está incluida en un plan de cobertura de las elecciones generales del 9 de marzo que será llevado a la Comisión de Programación y posteriormente aprobado para ser remitido a la Xunta Electoral. Esquerda Unida recuerda que el Consejo de Administración de la CRTVG está compuesto por doce integrantes, de los que seis pertenecen al PP, cuatro al PsdeG y dos al BNG.
La nota afirma que "Esquerda Unida considera que a decisión de excluíla de ditos debates responde a criterios estrictamente políticos, coa pretensión de eliminar a voz nítida e crítica da única opción alternativa e de esquerda, nun momento de claro espallamento do seu proxecto político en Galicia".
"O feito de que PsdeG, BNG e PP se amosen incapaces de ofrecer unha solución aos problemas reais dos galegos e galegas, cando non de acentualos, provoca o temor á presenza nos debates dunha forza política de esquerda que lles 'saque as cores' da súa ineptitude", añade el comunicado.
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias