18-02-2008
El conselleiro de Traballo y secretario de organización del PSdeG, Ricardo Varela, aseguró que no descarta emprender acciones legales contra el PPdeG tras las acusaciones de su secretario xeral, Alfonso Rueda, en las que le acusó de pagar con fondos públicos a un agente electoral al servicio de los socialistas gallegos.
En declaraciones a los medios en Santiago, Varela insistió en que "non son partidario de xudicializar a vida política" porque "non creo niso", aunque dejó las puertas abiertas a esta opción. "En calquera caso estudarei se das declaracións feitas pode derivar algunha responsabilidade", adelantó.
El titular de Traballo aprovechó para desvincular a la propia consellería de las acusaciones de Alfonso Rueda, del que dijo tener "boa opinión del", pero al que acusó de realizar "unha afirmación que é falsa, unha infamia máis das que nos ten acostumados o PP". "O estigma do seu máximo dirixente o está impregnando da peor forma de facer política", señaló en alusión al presidente del partido, Alberto Núñez Feijoo.
En este sentido, Ricardo Varela explicó que la Consellería de Traballo "non fomenta nin promove a contratación de ningunha persoa en concreto", sino que lleva a cabo subvenciones para fomentar el empleo. De hecho, aseguró que Traballo realiza "6.500 contratacións en Galicia todos os anos" similares a la que denuncia el PPdeG.
Sobre esto, el político lucense insistió en que la contración la realizan distintas entidades, como empresas, sindicatos, cámaras de comercio, o asociaciones sin ánimo de lucro. "Se cumpren os requisitos se lle concede ese dereito", insistió el conselleiro, quien hizo hincapié en que "a partir de aí, é a empresa a que fai a contratación e a que ten as relacións laborais co empregado", añadió.
En todo caso, Varela resaltó que el departamento autonómico no tiene "a máis mínima relación con iso que se produce", y que por lo tanto, "é absolutamente falsa a premisa e radicalmente a conclusión".
Así, reiteró que la denuncia se produce "sen o máis mínimo sustento" y que la estrategia del PPdeG se basa en "soltar un pouco de tinta", en relación a la denuncia previa efectuada por los socialistas sobre la supuesta entrega de un cheque en México de la Diputación de Pontevedra por parte de Núñez Feijoo.
Finalmente, Ricardo Varela subrayó que la entrega de ayudas en la emigración por parte de las formaciones políticas "é algo perfectamente lexítimo e normal", pero que "o que non é normal" es "que iso se faga dende as institucións". "Iso é absolutamente inaceptable", reafirmó.
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias