Critica que los socialistas quieran ser juez y parte en la comisión
08-04-2008
El secretario general del PPdeG, Alfonso Rueda, manifestó que confía en que el BNG "non vaia de farol" y se mantenga su interés actual por investigar con seriedad la "posible malversación de fondos públicos por parte do PSOE" en el asunto denunciado por los 'populares', que afirman que los socialistas pagaron con dinero de la Xunta a una agente electoral.
A juicio de Rueda, es una buena noticia el interés del BNG en saber por qué los socios de Gobierno pudieron usar dinero de todos para financiar su campaña electoral y considera, además, que "se nin sequera o Bloque puido axudar ao PSOE a apagar este lume é porque o lume está máis estendido do que parecía".
En todo caso, lo que se lamenta desde las filas del PPdeG es que se haya consentido que "o PSOE colocase a un deputado seu como presidente da Comisión que haberá de fiscalizar a xestión dos socialistas". Según los 'populares', el Gobierno debería "ter coidado, curarse en saúde e permitir que fose un parlamentario dun partido non afectado por este caso o que presida a comisión", pues consideran que el socialista José Tomé "pode non ser obxectivo" en el esclarecimiento de este asunto, por ser militante del partido al que se juzga.
En este sentido, Rueda deseó que el BNG no sea cómplice "da posible falla de interese de investigar aos socialistas", pues este no es sólo un tema de gestión gubernamental, sino que afecta a un partido que sustenta al ejecutivo gallego. Además, considera que los nacionalista deben ser coherentes y no valerse "da súa maioría para impor unhas condicións de traballo que beneficien ao PSdeG, pero non ao esclarecemento da verdade".
El BNG "ten que elixir"
El dirigente del PPdeG asegura que en este asunto, "o BNG ten que elixir entre ser unha vez máis o flotador do PSOE, ou se, como forza que di defender a Galicia, rebélase contra quen collen o diñeiro de todos para financiar unha campaña electoral". Al respecto, Rueda espetó que ahora el propio PSOE "empeza a recoñecer que M.I.B. exerceu de axente electoral durante as pasadas eleccións municipais".
Asimismo, reiteran que a esta mujer le pagaban "un soldo a través de Traballo, billetes de avión a través de Emigración, días libres a través dun sindicato afín ao PSOE como é Unións Agrarias...". Para el PP queda una cosa y es que "o círculo está pechado e ninguén pode abstraerse do que pasou aquí".
Manipulación de la comisión
Finalmente, Rueda lamentó que el titular de la Xunta, Emilio Pérez Touriño, quiera manipular la comisión imponiendo un presidente socialista y fijando de antemano "as súas conclusións". Al respecto, criticó la "hipocresía" del portavoz parlamentario del PSOE, Ismael Rego, pidiendo al BNG que "non interfiera nos traballos da comisión cando esto é precisamente o que leva facendo o PSdeG, con Touriño á cabeza, dende o principio".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias