Explica en Radio Líder que los alcaldes se han rebelado contra un sistema de servicios sociales en el que pierden el control
07-05-2008
La decisión de Vicepresidencia de dar por "finiquitados" ocho convenios firmados con concellos del PP despertó fuertes críticas el partido de la oposición. Su secretario xeral, Alfonso Rueda, acusó al vicepresidente Anxo Quintana de "agarrar un calentón" y "deixar sen cartos" para financiar sus escuelas infantiles a los ocho concellos afectados.
Rueda quiso diferenciar en Radio Líder entre "o que é gobernar e marcar uns criterios, que é o que hai que facer, e o que está facendo esta Xunta, que é barrer e decir: como non tes cartos xa non pintas nada", denunció el popular.
Rueda ha criticado que "desde que hai tres anos que o vicepresidente da Xunta asumiu Servicios Sociais en Galicia, o sistema cambiou completamente. Antes se colaboraba cos concellos para que poidesen prestar servicios sociais, se lles daba cartos e se puñan condicións, pero agora se lles di que teñen que entrar nun sistema onde perden o control que antes tiñan", dijo el secretario general del PPdeG.
"Hai que pasar polo aro ou quedas sen cartos", continuó el popular y reiteró que el actual Ejecutivo autonómico obliga a los concellos "a pasar polo aro, e caladiños". "Ou pasas polo aro, ou te quedas sen cartos", sentenció y anunció que los ocho concellos del PP pedirán el amparo de la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp) y del Parlamento ya que, en base al ordenamiento jurídico, "o convenio segue vixente".
Respecto a las ofensas que motivaron la decisión del vicepresidente, entre ellas en las que el alcalde popular de Antas do Ulla, Javier Varela, dijo que "manéxanse como a mafia siciliana", Alfonso Rueda recordó los insultos de Quintana cuando estaba en la oposición. "Entón o señor Quintana se pasaba sete pueblos e pensaba que tiña todo o dereito, e agora se pon a esixir", aseguró.
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias