21-07-2008
Tras conocer la noticia de que el juez de Corcubión le ha llamado a declarar por presunta corrupción en el asunto de la agente electoral, el alcalde de Muxía, Félix Porto, declaró en Punto Radio que todo esto se debe a una "mente malvada dalgún responsable do PP, que se está encargando de xudicializar a vida política". Porto quiso manifestar su respeto por la decisión judicial, y calificó de "normal" y "habitual" el paso dado por el juez "cando unha persona se querella contra outra", aseguró.
En sus declaraciones, Porto continuó su particular defensa alegando que "é imposible que eu cometera eses delitos, porque difícilmente pode malversar fondos públicos un cidadán que non é autoridad nin funcionario público", ya que ejercía como responsable de la Agrupación Socialista en Muxía, y no como alcalde de ese municipio. Así, Porto subrayó que "nestos momentos hai máis posibilidades que o final sexan declarados culpables os que presentaron a denuncia contra min, por denuncia falsa, que eu polos delitos que se me achacan".
El alcalde de Muxía criticó también que la denuncia formulada por el PPdeG respecto al caso de la presunta agente electoral es "unha denuncia política, sen ningunha base xurídica e encadrada dentro da imparable espiral de xudicialización da vida política na que vive o PPdeG", al que aseguró que la investigación "aclarará todo o acontecido, que se fixo de forma regular e legal, non hai nada que ocultar".
Pese a todo, el alcalde criticó que el PP "non ten os máis mínimos escrúpulos" y que olvidó que "en política non vale todo". Asimismo, afirmó que este asunto es "unha nova proba" de que "os intentos de renovación do PPdeG" no han dado sus frutos, pues a su juicio "continúa instalado na dereita máis alonxada da moderación e do centrismo que din perseguir".
Aseveró, al respecto, que Núñez Feijóo encabeza la "oposición máis irresponsable que se recorde" y afirmó que en Galicia sólo se conoce al "Núñez Feijóo crispador e picapleitos, o outro está por chegar se é que chega".
Porto concluyó aseverando que "o PPdeG é vítima da súa propia demagoxia" y recordó que también la denuncia del PP en torno a la autovía del Barbanza fue archivada.
Por otra parte, el viceportavoz del Grupo Parlamentario del PSOE, Xaquín Fernández Leiceaga, tildó la acción del PPdeG como "carroñerismo político" y afirmó que la Justicia está realizando actuaciones preliminares de las que "estamos convencidos que non derivarán en ningunha responsabilidade".
Hizo estas afirmaciones al tener conocimiento de que el juez de Corcubión citó a declarar al alcalde de Muxía, Félix Porto, hecho al que restó importancia señalando que la causa "non derivará en nada condenatorio".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias