04-08-2008
El portavoz parlamentario del BNG, Carlos Aymerich, ha recordado que la reforma de la ley electoral gallega para garantizar la limpieza del voto emigrante "é unha obriga do Goberno (recogida en el pacto de gobierno entre PSdeG y BNG) e impulsaremos o seu cumprimento". Ante las informaciones sobre la posibilidad de supeditar la reforma gallega a la de la ley estatal, Aymerich mostró contundente su oposición a cualquier demora, y se mostró confiado en que su socio de Gobierno que "non tente poñer atrancos a unha demanda apoiada amplamente pola cidadanía".
Cualquier atraso, señaló, sólo serviría para extraer la conclusión de que "se persegue desde o PSdeG-PSOE levar adiante manobras similares ás que o PP protagonizou no pasado co voto emigrante". Así, insistió en que la formación nacionalista está "empeñada en que a loita contra o clientelismo e a rexeneración democrática cheguen tamén ao voto emigrante".
Aymerich recalcó la importancia de la reforma de la ley electoral autonómica. "A modificación da lei de eleccións de Galicia para introducir máis garantías na emisión do voto dos cidadáns no exterior é un compromiso recollido no pacto de goberno e unha das recomendacións aprobadas polo pleno do Parlamento no ditame da Comisión de investigación da suposta axente eleitoral do PSOE", glosó.
Según recuerdan desde el BNG, la modificación de la ley electoral gallega aprobada en el Parlamento supondría reducir el plazo de recepción de los votos de ocho a tres días, limitando la posibilidad de manipulación de los mismos.
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias