20-08-2008
La conselleira de Sanidade, María José Rubio, defendió que el idioma galego ?non é a única base? para el baremo de ingreso al Servicio Galego de Saúde (Sergas) y afirmó que se trata de un punto de valoración más que se suma a la experiencia, la formación y los conocimientos del profesional de la salud. Asimismo, destacó que conocer la lengua de Galicia ?mellora o seu achegamento o cidadán?.
La responsable del departamento autonómico se refirió a la propuesta del BNG sobre que el galego sea excluyente en las pruebas del Sergas.
En este sentido, Rubio recordó la presencia en Galicia de ?moitos profesionais? de otras latitudes que ?co tempo familiarízanse co noso idioma? y hacen ?moitos esforzos? para entenderlo y hablarlo, por lo que ?a lengua non é unha barreira para atender ós cidadáns na nosa comunidade?.
?O imprescindible é que o médico estea ben formado e que nos atenda con base científica?, destacó la conselleira de Sanidade.
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias