El líder del PPdeG destaca al "cambio cualitativo" que supondrá la A-8
15-09-2008
El presidente del PPdeG, Alberto Núñez Feijoo, advirtió de que "meter no caixón o futuro da AVE Transcantabrico é un erro". Aunque reconoce que la "prioridades" de Galicia son el tren de alta velocidad de conexión con la Meseta y con Portugal, considera que "a seguinte asignatura" será el trazado por el Cantábrico, por el norte de España hasta Francia.
Por eso, manifestó que "espero que máis pronto que tarde empece a rodar" ese AVE de la cornisa cantábrica.
Núñez Feijóo afirmó, en un acto en Oviedo de la Asociación Día de Galicia en Asturias en el que le entregaron la insignia de socio de honor, que unir la comunidad gallega con el Principado es "unha asignatura pendente dende hai decenas de anos", y supone hacer un nexo de unión con toda la cornisa, no sólo con la comunidad asturiana, "senón tamén con Cantabria e o País Vasco ata chegar ao sur de Francia".
Así, recordó que "hai tempo que estamos traballando" en esta conexión, a través de la Autovía del Cantábrico (A-8) que "lamentablemente neste momento acumula retrasos, seguro que non queridos por ninguén". En todo caso, considera que "se empeza a ver o horizonte de finalización e cando remate suporá un cambio cualitativo nas relacións turísticas, económicas e comerciais de Galicia co norte de España?.
En este sentido, indicó que las principales ciudades de Galicia con el resto de España "non son as da Meseta", sino las del norte, y por eso es tan necesaria "esa arteria de progreso e prosperidade que é a Autovía do Cantabrico".
El líder de los 'populares' gallegos agradeció la distinción que supone la insignia otorgada por la Asociación Día de Galicia en Asturias, y afirmó que "para mi supón unha dobre honra como galego e como presidente do Partido Popular de Galicia".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias