20-10-2008
La formación política Terra Galega arremetió contra el BNG por su "submisión" a Madrid, criticando que, en vez de ser "decisivos", le han salido por "un prezo ben baixo: 125 millóns de euros".
En un comunicado, Terra Galega señaló que "ao BNG, a diferenza de a CiU e ao PNV, nin tan sequera lle deron a oportunidade de negociar", y se pregunta por el "famoso traspaso" de las competencias de tráfico o la creación de una verdadera policía autonómica. "Ao Bloque simplemente lle ofreceron esmolas", sentencian.
Tras acusar a PP y PSOE de "mentir" a lo largo de los pasados años ante lo que califican de "inxusta e cruel discriminación con todos os galegos", la agrupación política se muestra especialmente crítica con el BNG y su trayectoria política. "Unha traxectoria que comezou no independentismo e no nacionalismo reivindicativo e que agora vai camiño de converterse nun galeguismo de salón, un galeguismo choromica, dócil e submiso", señalan.
También censuran que Galicia será la última comunidad en contar con el AVE, que "erá unhas condicións técnicas inferiores en canto a velocidade e flexibilidade que o das demais zonas do Estado" y que, además, supondrán un cargo adicional para los gallegos, "xa que aquí, a diferenza dos demais sitios, o goberno autonómico tivo que cofinanciar no seu día as obras de construción".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias