En un comunicado remitido, la CIG exige el "cese inmediato" del secretario xeral de la Consellería de Presidencia, Santiago Roura; así como la retirada de las Relaciones de Puestos de Trabajo (RTP), del mismo departamento, de la Mesa Xeral que tendrá lugar el próximo viernes.
Para ello convocan una concentración de condena delante de la Escola Galega de Administración Pública (EGAP), lugar donde está previsto que se celebre dicha mesa.
La protesta de la formación sindical se centra en que el conselleiro de Presidencia, Méndez Romeu, "ten previsto despedir a máis de 50 persoas". Con motivo de esta decisión, afirma el sindicato, convocan una Mesa Xeral extraordinaria para "facer de tapadillo unha privatización descarada dos servizos públicos".
La exigencia del cese de Santiago Roura viene motivada por no haber remitido respuesta a "22 páxinas de alegacións" que la CIG ve como motivo de la "paralización das negociacións que se estaban a levar a cabo coa Administración".
La CIG continúa afirmando en el comunicado que, "o carácter autoritario e absolutamente conservador de Santiago Roura provoca que 55 traballadores se vaian á rúa". Según la confederación intersindical, estos despidos servirán para "financiar os caprichos en forma de coche oficial dos altos cargos da Xunta, o despacho na Coruña do seu xefe e a creación de tres novas prazas de confianza para darllas ós seus amigos".
Por todo esto, concluye la CIG que "o conselleiro está de acordo cos despedimentos", así como que "o PSdeG avala as prácticas privatizadoras que tanto criticaban cando estaban na oposición".