El senador del BNG, Xosé Manuel Pérez Bouza, acusó al presidente del PP en Ourense, José Luis Baltar, de acudir a un mitin electoral el pasado sábado a la localidad ourensana de Porqueira “no coche oficial e co chófer" de la Diputación de Ourense. Pérez Bouza manifestó que Baltar “non acudiu nun Falcon porque de momento a Deputación non o ten” porque “senon non dubidaría en levalo igual que fan outros”.
El senador del BNG realizó estas declaraciones en una rueda de prensa que tuvo lugar en la sede nacionalista en la ciudad de Ourense acompañado del teniente de alcalde del Concello de Ourense, Andrés García Mata para abordar temas de infraestructuras.
Bouza criticó la “dobre moral” del PP porque esta formación política “dedica” la campaña de las europeas “a discutir se o presidente do Goberno fai ben ou mal ó utilizar un avión para ir aos mítines” y así “se rasgan as vestiduras e poñen o grito no ceo”.
En ese sentido, señaló que “un cidadán normal espera, despois desas contundentes afirmacións, que ningún líder do PP acuda a mítines ou actos electorais utilizando medios públicos porque eso sería o normal tralas declaracións realizadas" pero "curiosamente non é así”.
AUDI
El dirigente del BNG señaló tener ”documentos gráficos” sobre la asistencia de Baltar a ese mitin en un coche oficial que “non era un Citroën senon un Audi” y con el chófer “que figura na relación de postos de traballo da Deputación e o pagamos todos” en un mitin que “publicítase como presidente do PP en Ourense”.
“Esa é la dobre moral do PP que mentras por un lado critica o que fan outros, eles non dudan en facer o mesmo”, señaló Pérez Bouza, quien añadió que se trata de la “mesma dobre moral” que utilizan para "pedir o voto" para representarnos en Europa con un delegado territorial de la Xunta, Rogelio Martínez “que está imputado por malversación de fondos europeos por certificar obras que non se executaron e derivar miles de euros a empresas onde teñen intereses”
El senador del BNG señaló que espera que Baltar “teña un bo argumento” con el propósito de “xustificar” su presencia en Porqueira “utilizando medios públicos como o coche e o chófer” porque “se non ten esas razóns debería dimitir”. "Non se pode criticar o que fan outros e eles facer exactamente o mesmo” resaltó Pérez Bouza, quien añadió que el BNG "non critica o feito en sí porque nos parece que non ten maior relevancia nin neste caso nin no caso da utilización do Falcon por parte do presidente" pero "criticamos a dobre moral do PP para enganar".