El Confidencial
radiolider Buscador de noticias buscar en google

FINANCIACIÓN

Educación responde a las universidades que el recorte del presupuesto en 2010 es "sólo" del 2,5%

29-12-2009 17:53:25

La Secretaria Xeral de Universidades de la Consellería de Educación asegura en un comunicado que en el 2010 las universidades gallegas recibirán 11 millones de euros menos de presupuesto que el pasado año, lo que se traduce en una reducción de "sólo el 2,5%" en el plan de financiación. Unas cifras que, apuntan, "distan moito dos 29 millóns que desde A Coruña, Santiago e Vigo aseguran que non percibirán para o vindeiro curso".

Educación asegura que "a terxiversación das cifras non axuda a ninguén, senón todo o contrario, xa que dan unha sensación de inestabilidade educativa que non se corresponde coa realidade", y censura que desde las universidades se transmita "unha falta de realismo".

Para ajustarse a la situación de crisis económica general, Educación afirma que los presupuestos de las universidades gallegas para el 2010 son ligeramente inferiores a los de este año. Con todo, lejos del descenso difundido por las universidades, la consellería recuerda que "en realidade a redución é dun 2,5%, o que se traduce en 11 millóns de euros menos. Como se pode observar, esta cifra e case a terceira parte dos 29 millóns aludidos polos máximos responsables dos centros de estudos non obrigatorios en Galicia". "Uns números que non se axustan á realidade e que nos reitorados obteñen de manipular as cifras, sumando os recortes non só desta consellería, senón doutras fontes de ingresos que as universidades xestionan", señala Educación.

De este modo, según la consellería, para lo 2010 la bajada del 2,5%, será de 393 millones de euros, frente a los 404 de este presente año, incluyendo los fondos de I+D+i. "Se consideramos só os fondos que proveñen da Consellería de Educación, a diminución sitúase en dezaseis millóns menos, ao redor dun 5%. Esta cifra, que é a habitualmente empregada polas universidades, resúmese en cinco millóns menos para as Universidades de A Coruña e Vigo, e seis para a Universidade de Santiago", apunta Educación.
 





www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias