27-08-2007
El presidente del PPdeG, Alberto Núñez Feijoo, acusó al titular del Ejecutivo central, José Luis Rodríguez Zapatero, de volver a marcharse de Galicia "sen concretar datas, prazos e compromisos investidores" para las grandes infraestructuras que necesita la comunidad. Feijoo lamentó el "enésimo desprezo" del presidente del Gobierno central a Galicia, pero consideró "máis grave" el "aplauso e complicidade" del titular de la Xunta, Emilio Pérez Touriño, a los "silencios" de Zapatero.
A través de un comunicado, Núñez Feijoo recordó que, mientras en Cataluña saben "perfectamente" cuando llegará el AVE "de forma definitiva", los gallegos siguen sin saber "nin sequera cando empezarán as obras". El líder de los populares gallegos aseguró que esta es otra muestra de que los socialistas ven a Galicia como "un territorio de segunda división", algo que, por desgracia, "asume tamén o titular da Xunta".
El presidente del PPdeG recordó como, mientras el número dos del Ministerio de Fomento "instalou o seu despacho en Cataluña" para intentar solucionar el "caos" en materia de infraestructuras que sufre la comunidad, Galicia "nin tan sequera ten esas infraestruturas".
Asimismo, Feijoo reiteró que el Ejecutivo central no inició "nin unha soa obra nova en Galicia". "Só continuaron algunhas postas en marcha polo PP", señaló y acusó al Gobierno de Zapatero de ser "incapaz" de cumplir "nin un só dos prazos que estaban previstos para autovías ou infraestruturas viarias".
El líder de los populares gallegos calificó de "significativo" que Rodríguez Zapatero "non falase nin de tramos nin de datas" referentes a la llegada del AVE a Galicia, "asumindo que todo o mundo daá por feito que é un tema que, a pesar de ser o presidente do Goberno, non lle interesa".
Además, Núñez Feijoo mostró su sorpresa por la licitación de la carretera autonómica que unirá A Fonsagra -localidad lucense que ayer visitó Rodríguez Zapatero- con Asturias, cinco días antes "de que o presidente cubrise o traxecto por outras vías" y aconsejó a Pérez Touriño "que faga méritos con Zapatero doutra forma".
"Se a Xunta licitase o tramo cando correspondía, igual o líder do Executivo central podería vir de Asturias a Galicia moito máis rápido e Touriño podería terse apuntado algún tanto co seu xefe", ironizó Feijoo para concluir que "nin iso conseguiu o presidente da Xunta".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias