Apuesta por un cambio de denominación del Valedor del Paciente
15-10-2007
El Valedor do Pobo, Benigno López, asegura que la institución que representa debe cumplir "as expectativas da sociedade, non as do voceiro dun partido", en referencia a las críticas recibidas esta semana por parte de miembros del BNG. En una entrevista concedida a Radio Nacional de España (RNE), López se reafirma en que la inversión económica es fundamental para hacer frente a los problemas de seguridad vial en Galicia: "Desgraciadamente, case todas as solucións na sociedade pasan por un problema de diñeiro".
Para el Valedor, "o importante é o investimento económico". Niega sin embargo que su postura sea contraria a que Galicia asuma las competencias de tráfico en un futuro. "O problema das transferencias non corresponde ao Valedor do Pobo, hai comunidades nas que as transferencias de tráfico xa se produciron -Cataluña e País Vasco- e iso non causou trastorno político algún", afirma López.
Sobre el futuro de la institución, confía en que logre los frutos que la sociedad espera y sus propuestas sean bien recibidas por los partidos políticos. "Expectativas hai moitas, é unha institución dende a que se poden facer moitas cousas; quero pensar que a receptividade da administración é boa e satisfactoria, o Valedor non é a panacea universal de todos os problemas da sociedade, pero en aquelas competencias que temos asumidas pódese facer unha labor importante".
Con respecto a la figura del Valedor del Paciente, Benigno López apuesta por un cambio de denominación, para no crear confusión, y considera que esta iniciativa "ten que ser dependiente e integrada na institución do Valedor do Pobo".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias