El PPdeG propone una rebaja "equitativa" de todo el peaje para los usuarios de la autopista
15-10-2007
El presidente de la Xunta, Emilio Pérez Touriño, y la conselleira de Política Territorial (CPTOPT), María José Caride, inauguran hoy el primer tramo de la autovía libre de peaje AG-53 Alto de Santo Domingo-Ourense. El tramo que ahora se abre, de 18,4 kilómetros, discurre entre el Alto de Santo Domingo (Dozón) y Cea.
Los técnicos de la CPTOPT supervisaron la semana pasada los últimos detalles de la obra, como la finalización de la señalización, y ultimaron la tramitación administrativa necesaria para la conexión con el trecho estatal de la autopista, la AP-53 Santiago-Dozón, dependiente del Ministerio de Fomento.
El nuevo tramo "converteuse en libre de peaxe grazas á decisión do actual goberno da Xunta de non por en servizo nin un quilómetro máis de vías de peaxe", según informó la Consellería de Política Territorial en una nota de prensa. El tramo conecta con la autopista de peaje Santiago-Dozón de titularidad del Ministerio de Fomento y concesionada por 75 años a una empresa privada (Acega).
Desde el PPdeG, su portavoz de infraestructuras, Alejandro Gómez Alonso, propone una rebaja equitativa de todo el peaje de la autopista Santiago-Ourense, neutro para la capital ourensana y beneficiario para los usuarios de la vía entre Lalín y Compostela. El Partido Popular de Galicia valora la apertura al tráfico del tramo Alto de Santo Domingo(Dozón)-Cea, "ainda que a parálise que está a existir na Xunta supoña un retraso sobre o previsto polo anterior Executivo galego, e felicítase de que sexa de balde".
Sin embargo, a juicio de los populares gallegos, "o máis equitativo sería aplicar unha rebaixa completa e proporcional ao conxunto da autoestrada Santiago-Ourense, que podería beneficiar a todos os usuarios e sería neutra para Ourense".
El PPdeG cree que con la proporcionalidad todos serán beneficiados y ninguno saldrá perjudicado. El portavoz de infraestruturas considera que "cunha reducción de todo o tramo entre Santiago e Ourense podería reducirse a sinistralidade viaria, como consecuencia dunha menor utilización da estrada antiga e maior emprego da vía de alta capacidade que ten como fin unir Santiago con Ourense".
Alonso Gomez afirma que el itinerario entre Santiago y Ourense podría tener el mismo precio manteniendo la rebaja proporcional. En resumen, "a proposta do PPdeG é facer unha rebaixa proporcional entre as cidades de Santiago e Ourense, que sería neutro para os habitantes de Ourense que viaxen dende Santiago; mentres que a rebaixa proposta polo goberno prexudica a todos", sostiene el representante popular.
"A proposta do PPdeG é a seguinte: Santiago-Ourense: 4,80 euros; a proposta de goberno: Santiago-Dozón: 4,80 euros, e Dozón-Ourense: gratis. O PPdeG entende que este tipo de medidas deben dirixirse ao maior volume de poboación posible, evitando facer discriminacións e fuxindo de calquera tentación electoralista", añade López.
El Grupo Parlamentario Popular continuará formulando propuestas en la Cámara gallega para "solicitar a redución da peaxe no conxunto da vía e informa que se o Executivo reducira equitativamente a peaxe, suporía mellorar as comunicacións entre os ourensans e os santiagueses e non só dunha parte dos habitantes que viven entre Ourense e Santiago".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias