El PXOM saldrá adelante este sábado con los votos del equipo de gobierno
28-12-2007
El teniente de alcalde de Vigo, Santiago Domínguez Olveira, puntuó con "un seis" sobre diez los primeros meses del bipartito BNG-PSdeG al frente del gobierno municipal vigués y reconoció que hubo "algunha intromisión importante nas nosas áreas".
En rueda de prensa para hacer balance del año y del gobierno de coalición, Domínguez Olveira expuso que las relaciones con sus socios de gobierno "non son de familia", se refirió a "un afán un pouco desmedido de correxir o que di o tenente de alcalde e o BNG" por parte de los socialistas y aclaró que "temos que mellorar".
El teniente de alcalde vigués subrayó que no le parece "malo" que existan dos partes en un gobierno. En este sentido, afirmó que el hecho de que haya "dous referentes" es "normal". "Cando Abel Caballero, que é o alcalde de Vigo, opina, é normal que o que representa á outra parte do goberno teña tamén que opinar", reivindicó el líder nacionalista.
Plan Xeral
Respecto al Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM), que se someterá a votación este sábado en el transcurso de un pleno de la corporación, Domínguez Olveira destacó que "non era bo quitar un PXOM con 14 votos, había que intentar quitalo con 27". Puso su énfasis, además, en que "hai unha ampla maioría que vai respaldar ese plan" e incidió en que si el Colegio de Abogados de Vigo y los sindicatos "dicen que sí a un plan, dudar da súa seguridade xurídica é moi aventurado".
Respecto a esta última cuestión, matizó: "non podo entender que se non se apoia un plan porque se ten dudas de que é seguro" y reiteró que dudar de la seguridad jurídica "ou do social ou non social que é este plan é aventurado, sobre todo cos informes que se teñen enriba da mesa".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias