El presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo afirmó este mediodía en un acto organizado por la 'Enxebre Orde de Vieira' en Santiago que "o galeguismo é renovar diariamiente o galeguismo con Galicia".
Feijóo, que participó en un acto con motivo del Capítulo Xubilar Santiago 2010 organizado por la 'Enxebre Orde da Vieira', agradeció a esta institución su trabajo constante y su compromiso "firme e sincero" con Galicia.
El presidente de la Xunta destacó la importancia de esta institución porque "sempre que vos xuntades, non importa onde, aí está Galicia", pues la idea de Galicia "trascende do contorno meramente físico e pode aparecer en calquera parte do mundo na que se xuntan dous galegos".
Feijóo afirmó que la 'Enxebre Orde da Vieira' premia a la especie híbrida de el 'Madrigallego', a la que asocia también con otros personajes como Valle Inclán, Julio Camba, Wenceslao Fernández Flórez o Camilo José Cela. "É así como configuramos esa nova especie, a do 'Madridgallego', a nosa galeguidade lévanos a imaxinar novos territorios", afirmó.
El titular del Gobierno gallego concluyó su intervención aseverando que "hai moitas formas de querer a esta terra". "Todos son válidos e todos axudan a que este país medre en liberdade e benestar", indicó Feijóo.