El Confidencial
radiolider Buscador de noticias buscar en google
José Manuel López García

Feijóo defiende la reforma constitucional porque impedirá políticas como las del bipartito

14-09-2011 13:02:51

"En Galicia non se poderá volver a gobernar coa política económica de Zapatero ou do bipartito". Lo dijo esta mañana en la sesión de control del Parlamento el presidente de la Xunta, Alberto Núñez Feijóo, al responder al BNG sobre las consecuencias que tendrá la reforma de la Constitución española en la comunidad.

En opinión del dirigente autonómico, esas políticas se caracterizaban por el "despilfarro e o gasto desenfrenado", y dijo que le gustaría que Galicia fuese "como Alemania", donde dijo que hay "déficit 0 como principio constitucional , o paro está por baixo do 8%" y la economía está "crecendo". Por eso, argumentó, "nunca fumos cómplices" de la política de Zapatero, y señalo al BNG por "participar desta política económica apoiando a política orzamentaria que nos levou a esta situación".

El portavoz del grupo parlamentario del BNG, Carlos Aymerich, recordó "o evidente", a su entender, al explicar que "esta crise non está provocada por un gasto público desbocado, senón pola desregulación dos mercados financeiros". "Hai crise pola especulación financeira á que se rinde coa reforma Constitucional", recriminó el dirigente nacionalista, quien advirtió de que "os recortes neoliberais" que se están realizando llevan a "máis recesión". "O que atenden os mercados son as expectativas de crecemento da economía", indicó.

Aymerich augura que las políticas que se están aplicando "imposibilitarán a converxencia real" de Galicia y criticó que si esa política se aplica a las familias "non poderían nunca comprar unha casa, hipotecarse", o de hacerlo y tener problemas para llegar a fin de mes tendrían que "pagar a hipoteca e os nenos que non coman". "É o que están facendo vostedes, iso é o seu teito de gasto", recriminó Carlos Aymerich.

Feijóo insistió en que por que Galicia no tiene la misma situación que Alemania, fue necesario crear "a lei de disciplina orzamentaria e o teito de gasto" aprobado ayer en la Cámara autonómica. Sobre la discrepancia con la reforma constitucional de los nacionalistas gallegos, expuso que "nunca apoiaron a Constitución e agora volven a non apoiala", algo que consideró "coherente.

En todo caso, apeló a la "soberanía nacional que reside nas Cortes Xerais" para efectuar esa modificación, algo que obtuvo réplica por parte de socialistas y nacionalistas, que apuntaron que la soberanía nacional no reside en las Cortes, sino "no pobo". En todo caso, sobre el referendum que reivindicaba el BNG para esa reforma, Feijóo preguntó si "é razonable un referendum para facer as cousas ben e non para endebedarse". Finalmente, Feijóo dijo que "farei o que poida para evitar que Galicia e España vaian polo camiño de Grecia".





www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias