02-01-2008
El alcalde de Vigo, Abel Caballero, puso de manifiesto la "legalidade" del pleno celebrado el pasado sábado en el que se aprobó el Plan Xeral de Ordenación Municipal (PXOM) y recalcó que éste se desarrolló "con absoluta normalidade", a pesar de las reivindicaciones de la Federación de Asociaciones de Vecinos Eduardo Chao, entidad que denunció que no se dejó a muchas personas acceder al salón de plenos del consistorio.
En declaraciones a los medios de comunicación, el regidor socialista constató que existió "unha certa violencia na praza", aunque matizó que había "unhas duascentas persoas, nunha poboación de 300.000 habitantes"·
"O pleno desenvolveuse con absoluta normalidade e isto é o que lle preocupa ao alcalde", explicó Caballero, quien reiteró que había "unha grande cantidade de público alí presente como corresponde á normalidade democrática". Respecto a la existencia de sillas sin ocupar en el salón de plenos, aclaró que "había expectativa de doce peticións de prensa que non acudiron e se reservaron algunhas cadeiras". El alcalde vigués concluyó que "o máis importante" fue la aprobación del PXOM "co voto libre dos concelleiros elexidos democrácticamente e aprobado coa presencia de público alí sentado".
El BNG pide "unha investigación"
Por su parte, el teniente de alcalde, Santiago Domínguez Olveira, anunció la petición de que se lleve a cabo "unha investigación para profundar en cómo foi o acceso do público ao pleno e se houbo ou non irregularidades no acceso das persoas que libremente quixeron acceder".
"Sempre estremos a favor de transparencia democrática e a participación", apostilló el nacionalista, quien subrayó la "obriga das administracións e o dereito dos cidadáns de acceder aos plenos".
www.galiciadiario.com no se hará responsable de los comentarios de los lectores. Nuestro editor los revisará para evitar insultos u opiniones ofensivas. Gracias